سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

روزهای احسان

صدای قلبت، صدای زندگی ام

1390/10/18 16:46
نویسنده : فاطمه
432 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم...

کوچک من ...

از روزی که صدای قلب کوچکت در صدای اتاق سونوگرافی طنین انداز شد و پدرت لبخندی زیبا و مطمئن بر لب، نگاهم می کرد، و خنده هایی که باعث میشد دلم تکان بخورد و تو از زیر دستگاه در بروی، نگاه عاشقانه خدا را در تمام وجودم حس کردم.

می دانم آنچه هدیه خدا باشد، ابدی است و آرامش بخش.

آرامشم،

آغوش پدرت این روزها، آرام ترین و امن ترین جای دنیاست.

می دانم زیر سایه اش بزرگ می شوی و دستان کوچکت را در دستان حمایتگرش می گذاری و زندگی را فرا میگیری، و من بار دیگر به او افتخار خواهم کرد.

روزی که برای سونوگرافی رفتم تو کودکی 6 میلی متری با ضربان قلب 151 و 46 روزه بودی...

(10 دی ماه، مصادف با تولد 80 سالگی باباجان)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابات
19 دی 90 18:09
حال میکنی مامانت چقدر خوشگل مینویسه؟ چه عکس قشنگی هم انتخاب کرده.دلم غنج رفت!
خاله نفس
15 فروردین 91 13:21
واقعا" زیبا نوشتی ممنون با اجازه لینکتون میکنم تا بتونم لحظه به لحظه اومدنِ نی نی رو دنبال کنم