سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

روزهای احسان

ای همیشه خوب

1391/12/7 13:50
نویسنده : فاطمه
1,846 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک 7 ماهه من..

خوابی. این روزها غیر از خواب شبانه ات که تقریبا 12 شب تا 9 صبح است، 2-3 بار دیگر در روز می خوابی.

روزی 3 وعده غیر از شیر من می خوری...

معمولا صبح ها سرلاک، ظهرها سوپ و شب ها میوه...

به سختی می نشینی و به سرعت می افتی...

گاهی بدنت را عقب و جلو می کنی، ( به قول مادربزرگت : آمشتی...آدوغی)

بابا مریض شده بود... آنفولانزا ...یک هفته قبل از دفاعش.

تا خوب شد تب تو شروع شد گلکم.

4 روز تمام تب داشتی و ناراحت بودی ..دست مامان جون درد نکنه که من و بابا رو تنها نذاشت و حسابی کمکمون بود تو روزای قبل از دفاع بابا.

4 شنبه پیش بابا دفاع کرد و 18 شد...

مبارکمان باشد...

تو منزل عمه ات بودی... از ساعت 11:30 تا 3:30

من تا به حال تو را چهارساعت از خودم جدا نکرده بودم.

دلم شور میزد و می دانستم جای مطمئنی هستی.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان هامون
25 فروردین 92 23:42
خیلی لذت بردم از نوشته های پر از احساستون
negin
11 خرداد 92 14:03
خدا براتون حفظش کنه آپم