سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

روزهای احسان

10 ماهگی

1392/3/12 16:01
نویسنده : فاطمه
1,767 بازدید
اشتراک گذاری

کودک 10 ماهه من5 روز دیگر مانده به 10 ماهگیت.

8 ماهه بودی که نشستن را آموختی

9 ماهگی چهاردست و پا میکردی

و الان به راحتی می نشینی خودت تغییر موضع می دهی و خودت چهاردست و پا کنان به دنبال مامان تا آشپرخانه می ایی.

دددددد می کنی.

می فهمم که با من حرف میرنی اما کاش همیشه می فهمیدم چه می گویی.

این روزها پرم از مشغله.

منم که می خواهم مادر خوبی باشم و همسر خوبی...

می خوابانمت...می دوم توی آشپزخانه.

ظرف ها را می شورم..ماشین ظرفشویی را خالی میکنم.

می دوم بالا سراغ لباس هایت که هفته ای 2-3 بار باید بشورم.

می آیم پایین...دستمال کاغذی را که تکه تکه کرده ای و هر تکه اش جایی افتاده جمع می کنم.

اسباب بازی هایت...

تلفنی که از روی میزانداخته ای روی زمین.

تکه های بیسکویت مادر که توی صندلی غذایت خورد شده ...

میزی که پر است از رد انگشتان کوچک و نازت

می نشینم روی مبل...هنوز نماز نخوانده ام، دفتر خاطراتم را ننوشته ام .

میایم نفسی تازه کنم که صدایت میاید...

این روزها خوبند...

شکرت خدایا

 ( این مطلب را و هفته پیش نوشته بودم...چهاردست و پا آمدی و سیم لب تاب بابا را کندی و سوخت...حالا پس از سفر مشهد آمدم تا بازنویسمش)

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان دنیز
8 تیر 92 14:10
عزیزممممممممممممم چه پسر شیطون بلای نازی خدا حفظش کنه این وروجک نازو
مامان کوثری
5 مرداد 92 12:08
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
خاله پارمیدا
5 مرداد 92 17:57
یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!! تا کـــی میخوای فرشتـــه بمونی هاااا ! سالروز زمینی شدنت مبارک .
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
5 مرداد 92 19:33
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم محمدپارسا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتید به کد 578 رای بدید فقط کد 578 به 20008080200 بفرستید باتشکر
دل آرام
14 مرداد 92 20:16
سلام توليد كننده عروسك و اسباب بازي هستم با نازلترين قيمت در صورت نياز در خدمتتون هستم
ماماني زينب خانم
5 مرداد 93 13:38
سيد احسان جان تولدت مبارك