سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

روزهای احسان

اولین روز هفته دهم

1390/11/1 14:17
نویسنده : فاطمه
551 بازدید
اشتراک گذاری

فقط 30 هفته دیگه مونده تا بوی بهشتی ات رو استشمام کنم

می دونی؛ الان دیگه شبیه آدم شدی..

دورت بگردم ،

ببین خودتو:

 

 

 

عزیزکم:

دیروز خیلی به ما خوش گذشت، میگون پیش مامان و بابا بودیم.

حسابی به من و بابات رسیدن و حالمون خیلی بهتر شد.

امروز میرم پیش دکتر. از حالت با خبرتر شدم می گم بهت،

شب هم با مامان میریم خرید لباس حاملگی:)

دوستت داریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مهسا مامان مرسانا
1 بهمن 90 12:49
به سلامتی خانمی...امیدوارم این 9 ماه بارداری رو به سلامت ظی کنی......منم وقتی حامله بودم شروع کردم به وبلاگ نوشتن...عکس های سیسمونی دخملم هم هست تو وبلاگ..خوشحال میشم به ما سر بزنی...یادگاری یادت نره برامون بذاری
نرگسی
1 بهمن 90 13:12
مبارک باشه عزیزم.انشاالله به سلامتی نی نی تو بغل بگیری.همین طور انشاالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید..لینکت میکنم عزیزم ازت باخبر باشم تا نی نی گلتو ببینم
خود نی نی
3 بهمن 90 10:58
سلام بابایی پس چرا نمی آی واسم کامنت بزاری؟