سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

روزهای احسان

تو نی نی منی! اومدنت مبارک

1390/11/10 18:39
نویسنده : فاطمه
473 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلام عزیزم.

باورم نمی شه دارم با کودک خودم حرف میزنم.

هنوز 100% مطمئن نیستم که اومده باشی...

اما بابا امیرت که مطمئنه.

پریشب احساس کردم که شاید داری تو دل مامان خودتو جا میکنی.

Baby Check مثبت بود. اما به بابات چیزی نگفتم.

دیروز صبح رفتم تست بارداری دادم بیمارستان خاتم.

ظهر زنگ زدم و گفت تست بتا عدد 50 رو نشون میده که یعنی مثبته.

بابات اومد سر کار دنبالم. مثل همیشه مهربون.

دل تو دلم نبود چطوری بهش بگم که تو می خوای بیای و مهمون همیشگی خونه و دلمون شی.

تو یه کاغذ از طرف تو و من واسش نوشتم :

بابا جون

من و مامان دوستت داریم ، همیشه

امضا

نی نی

 

نامه رو بهش دادم، نگاه کرد و لبخند شیرینی زد و مامانت رو بوسید .

اما شوکه شده بود.

دلم می خواست به مامان جونت هم بگم.

دلم می خواست به خاله فافا .... به همه بگم.

اما گفتیم اول دکتر برم.

ناهار با باباییت رفتیم آپاچی نزدیک خونه.

حالش خوب بود .خوووووووووووب

و من خیلی خیلی خوشحال بودم مامانی.

رفتیم خونه مامان جون و بهش گفتیم.

بابا امیرت شیرینی گرفته بود و بهش گفم مال مادربزرگه

مامان منو بغل کرد و اشک ذوق ریخت، بعد هم بابا امیرتو.

دوستت دارم مامانی :)

شنبه میرم آزمایش میدم.

اگه از جات خوشت اومده باشه باید عدد تستم بشه 200

دل تو دلم نیست نی نی :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فافا
29 آذر 90 12:51
عاشقتم نمی دونی من چه حسی داشتم وقتی فهمیدم!!!!!!
yaya
8 بهمن 90 22:49
به ني ني بگو اول به من گفتياااااا...