سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

روزهای احسان

دلم قطعا برای این روزهایت تنگ میشود

1391/9/6 14:49
نویسنده : فاطمه
1,860 بازدید
اشتراک گذاری

سلام احسانم

این روزها شیرین میشوی.

بدو بدو شیرین میشوی

میخندی

گریه های لوسکی میکنی

گاهی حوصله ات سر میرود

خوب میخوابی و خوب بیداری

بابا دلش غش میرود وقتی بغض میکنی و لب ورمیچینی

گاهی دلت فقط مامان میخواهد و چه نعمت بزرگی است

فکر که میکنم, کمی بزرگتر که بشوی به سختی خودت را مثل یک بچه کوالای بی پناه در آغوشم رها میکنی

کمی بعدتر به سختی دو دستی مرا میچسبی

کمی بزرگتر میشوی اجازه نمیدهی دستت را بگیرم

بزرگتر میشوی و ....

من فقط میخواهم قدر این لحظاتم را بدانم جوجه احسانم

و هر روز که به بزرگتر شدنت فکر میکنم, با خودم مرور میکنم که:

احسان امانت زیبای خداست در دستانم، مواظب این امانتی هستم تا روزی که بخواهد بال و پر بگیرد.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

امیر (باباش)
7 آذر 91 10:41
حیف که بقیه هم اینو میخونن. وگرنه حرف دلم رو میگفتم. به هر حال خیلی زیبا بود. احسنت عزیزم
مریم مامان بهار
23 دی 91 1:53
فاطمه تنبل زود به زود آپ کن رفتی که رفتی ها به وبلاگ بهار بیا http://baharema.niniweblog.com/