سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

روزهای احسان

مامان و دندون درد

1390/9/28 17:08
نویسنده : فاطمه
430 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عسل مامان

قند تو دلم آب میشه وقتی یادم میاد خدا می خواد هدیه ای به این زیبایی به من بده.

اين روزا اگه ميبيني گاهي شادم گاهي غمگين به روي خودت نيار..... آخه احساس ميكنم سيستم بدنم يه طوري داره ميشه.... دست خودم نيست....... اما قول ميدم كه هميشه شاده شاده شاد باشم تا تو يه ني ني خندون باشي

از دیروز دندون درد دارم مامانی...

امروز با دکتر مدرس مشورت می کنم ببینم چی می گه.

اما صبح رفتم دندونپزشک.

اون هم گفت کاریش نمیشه کرد و دهانشویه داده و روزی 3 بار مسواک باید بزنم :)

امروز خونه موندم.

آخه دیشب اصلا نتونستم بخوابم مامانی.

می دونم تو رو هم خسته کردم.

الانم باید بخوابم تا بابات از سر کار بیاد و با سرنگ دندونم رو بشوره :)
دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابا
29 آذر 90 10:23
سلام بابایی مامانت واسه اینکه تو مشکلی پیدا نکنی دیشب رو کامل نخوابید از درد. برا اینکه نمیتونست مسکن مصرف کنه. اینارو سعی کن یادت بمونه
خاله فافا
29 آذر 90 12:54
بمیره خاله واسه خواهرش ایشالا هرچه زودتر خوب شی فاطی جونم
امیرعلی
29 آذر 90 12:57
سلام. من پسر خاله ات هستم. الان به مامانم گفتم که من فکر می کنم که تو پسر باشی. منتظرتم. زود بیا و زود بزرگ شو تا با هم بازی کنیم