سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

روزهای احسان

عمو مهدی

1390/10/20 20:19
نویسنده : فاطمه
353 بازدید
اشتراک گذاری

عموهای محترم هل ندید. من اول شدم

داش محسن فکر کردی تو لیست اولی همه جا اولی داداش؟؟؟

داش علی تو که اصلا حرف نزن هم تو لیست سومی هم اینجا اول نیستی

خلاصه خواستم گفته باشم

خوب برم سر اصل مطلب

چطوری عموجون.

فقط من عموتم. اونا ناتنی هستند.

برای سلامتیت دعا می کنم.

راستی من فقط عموی خنده نیستم. خیلی آدم پیگیری هم هستم.

به امید دیدارت در دنیا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمو مهدی
20 دی 90 21:49
من اول شدم
مامان
22 دی 90 23:02
سلام به عمو مهدی و نی نی. نی نی جون ، امروز یه خطر از سر عمو مهدی ات گذشت! و خدا روشکر حالش خوبه امروز هم ما ازشون یه ماشین خریدیم
امیر حسین - بابای احسان
20 شهریور 92 12:41
ای داد بیداد. بابا دیدی عموت رفت و ما را تنها گذاشت؟ خدا رحمتت کنه مهدی جان