سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

روزهای احسان

پا به ماه

1391/4/27 21:58
نویسنده : فاطمه
706 بازدید
اشتراک گذاری

چه خجسته...

چه فرخنده...

و چه خوشبخت مادری که روزی پا به ماه می شود که پدر 33 سالگی را آغاز می کند.

امسال برای همسرم نه تولد گرفتم و نه کادو.

تو ای گرما بیرون رفتن از خونه برام سخته....قراره با هم بریم خرید که وقت نکرده.

به همسر قول دادم سال دیگر من و پسرکش ، 34 سالگی اش را جشن بزرگی بگیریم...

شکر می کنم خدا رو به خاطر داشتن همسرم... و همه نعمت های بزرگ خداوند از جمله کودکی که مدام تکان می خورد.

به همسرم:

بهترین بابای دنیا می شوی، قسم می خورم!

در آستانه قشنگ ترین لبخند خدا به زندگی مان، تولدت مبارک:)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
27 تیر 91 22:02
آخییییییییییییی عزیزممم
مامان بردیا
28 تیر 91 13:56
سلام مبارک باشه ان شائاله نی نیت به سلامتی بیاد هم ما رو هم شما رو خوشحال کنه
امیر حسین (باباش)
31 تیر 91 13:41
ممنون عزیزم خیلی لطف داری من هم کلاس بارداری رفتم ، فکر کنم یه ذره هورمون پدری ترشح شد تو بدنم. من هدیه تولدم رو امسال تو بیمارستان ازت میگیریم