سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

روزهای احسان

27 هفتگی (پایان سه ماهه دوم)

1391/2/31 17:34
نویسنده : فاطمه
2,152 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم....

کمتر از سه ماه دیگه میای پیش مامان و بابا...

اونقدر به وجودم آرامش دادی که خیلی زود می گذرن این روزا

تو این 90 روز کلی کار هست که باید انجام بدم...کلی فکر...

کلی نگرانم...

پسرکم.

باورم نمیشد روزی برسه که تو 1 کیلو شده باشی و تکونات مامانو از خواب بیدار کنه....

روزی که تو رو کنجد، عدس، خرما مقایسه می کردم و الان اونقدر بزرگ شدی که منو با تکونات، اونقدر شادمان می کنی که کم پیش میاد این طور از ته وجودم ذوق کنم.

----

راستی نفس

روز مادر هم اومد و رفت و بابات و مامان بزرگت از طرف تو هم بهم تبریک گفتن....

و من باز به فکر محبت های بی منت مامانم بودم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
31 اردیبهشت 91 17:38
الهی پسر گل سالم و سلامت بیاد پیش مامانش.من عکس سیسمونی و سونوی سه بعدی دخمل رو گذاشتم.اگه به وبمون بیاینونظر بدید خوشحال میشیم
مامان آیدین
31 اردیبهشت 91 17:42
تبریک مامان جون گل پسر
خاله خانم
2 خرداد 91 0:17
من هم تبریک گفتم که!
مونا
8 خرداد 91 19:29
انشاالله که به سلامتی زایمان کنی و نی نی ناز و سالم داشته باشی برای منم دعا کن