سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

روزهای احسان

هفته 13 و سونوگرافی غربالگری و ولنتاین و مامان تنبل و استخر...

1390/11/26 15:05
نویسنده : فاطمه
1,525 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته هفته آخر ماه سوم بارداری منه...

یعنی خطر سقط جنینم خیلی کم شده.

١٩ بهمن رفتم آزمایش غرابالگری و سونوی NT.

تپش قلبت درون من ، واقعا زیباترین صداست.

3 بار رفتم تو ، پیش دکتر تا تونستم ببینمت.

خواب بودی، بیدارت که کرد دکتر با دستگاه سونو، تند تند شروع کردی دست و پا زدن و دنیا برای من عوض شد...

بزرگترین معجزه خلقت خدا، درون من...وای خدایا ممنونم

تنبلی نکردم که ننوشتم این مدت

دلیل ننوشتنم کارمه و اوضاع شب عید و شلوغی دفتر...

از ذوق این آخرین هفته رفتم استخر...

اما انگار زیادی موندم، شنیده بودم استخر کردردو خوب می کنه.

اما بدتر شدم.

اما صبح فرداش بهتر شده بودم.

دکتر هم رفتم . گفت باید از نیم ساعت شروع کنی...

دیشب ولنتاین بود، با امیر رفتیم رستوران سزار، خیلی خوب بود. بدون کادو، اما ساده و خوووووووب

٧.٥ سانتی بودنت به معنی اندازه انگشت اشاره منه...

اشاره به زندگی شیرین ما بعد از اومدن تو....اشاره به زندگی ٣ نفره ....

اشاره به مادر شدن من ، پدر شدن امیر ...

اشاره به انسجام زندگی...

اشاره به تبدیل شدن به یه خانواده واقعی...

اشاره به مسئولیت های ما و الگو بودنمون...

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
26 بهمن 90 14:42
شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 25 بهمن (والنتاین) به 29 بهمن تغییر دهیم
باباش
2 اسفند 90 20:20
با عرض معذرت بابت عدم خرید کادو از فاطی خانوم. البته تو هم برام کادو نخریدیا. بچه ی عزیزم، بزرگ شدی تو هم برای عشقت کادو نخر تا این سنت حسنه بین ما باقی بمونه
فائزه
3 اسفند 90 16:21
نی نی منم پسر وهمسن نینی شماست . احساساتتو میدونم . ایشالا نینی تون سالم به دنیا بیاد.