سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

روزهای احسان

آغاز هفته 11

1390/11/10 18:41
نویسنده : فاطمه
431 بازدید
اشتراک گذاری

تا آمدنت

روزی هزاربار

روحم را می تکانم مادر،

از هر چه غبار...

تنها و تنها به حرمت قدمهای کوچک تو...

انجیر من :

به آغوشم که بیایی، دستان کوچکت را که لمس کنم، تمام غم ها میروند، قسم می خورم.

مادر...بزرگ میشوی و من این بزرگی را باورم نیست...

هفته به هفته بر اندازه ات می افزاید و مرا لایق تر می پندارد....و همه بزرگی او را شکر می گویم.

بار الها:

" یا من اذا ساله عبد اعطاه " را فریاد میزنم  و از بزرگیت تمنای روحی بزرگ و قلبی مهربان برای کودکم می کنم.

 


پ.ن: امروز آغاز 11 هفتگی تو و تولد 52 سالگی پدرم، ( باباجی تو) ، است.

مبارکش... و مبارکمان :)

پ.ن2: تصادفا یادم اومد، که امروز 7 امین سالگرد مراسم خواستگاری بابات از منه :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان به بابا
7 بهمن 90 17:52
روزی که منو انتخاب کردی و به خاستگاری ام آمدی، بزرگترین و قشنگ ترین تصمیم زندگی ات بود.... و حالا نوبت زیباترین تصمیم مشترکمان است که 11 هفته عمر شیرین دارد. دوستت دارم همسر
باباش
7 بهمن 90 22:47
مامانش، میخوای بازم بیام خواستگاریت؟افتخار میدی بازم بهم بله بگی؟قریانت شوم. متنت خیلی زیبا بود. نی نی 7 ماه مونده بیای. اوووووووه. خیلی زیاده. بیا دیگه بابا قربونت بره
dp
8 بهمن 90 1:27
سلام . ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا جان مجددا با مطلب جدید به روز شد . با نظرات قشنگتون بنده و ملیسا خانم رو مفتخر کنید . ممنونم.
مریم
8 بهمن 90 11:39
سلام دوست عزيز. اگردنبال سرهمي،بادي،لباس هاي منزل و بيرون بسيار شيك و ماركدار اصل با كيفيت عالي ميگرديد به ما سر بزنيد: http://babybrandsstore.blogfa.com/ امكان حضور شما همراه همسر و يا ارسال با پيك و يا پست پيشتاز با هزينه اي اندك به تمام نقاط ايران فراهم است. نگران هيچ مسافتي نباشيد ما كنار شماييم. حتماً از محصولات ما ديدن فرماييد.