سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

روزهای احسان

خرمای من

1390/11/10 18:42
نویسنده : فاطمه
414 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه فکر می کردم تو که بیایی و در آغوشت بگیرم بهترین لحظه عمرم است.

اما هر چقدر هم که تو را بفشرم باز نمی توانم تو را اینگونه که اکنون هستی، به خود نزدیک کنم زیبا.

پس این روزها زیباترین اتفاق جهان درون من رخ می دهد و من به خود می بالم که مادرم.

که زنم و می توانم این حس زیبا و غریب را درک کنم.

لیلی من ،‌ یونسم ... دوستت دارم


پ.ن : دکتر گفت همون ١٥ بهمن که می خوام برم غربالگری، سونو رو هم انجام بدم.

- کارای خونه تموم شد. بابا هم بهتره. اتاقتو خالی کردیم.

-کمردرد مامان هم بهتره. اما باید استراحت کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamanlena
3 بهمن 90 13:08
سلام مامان فاطمه مبارک باشه ان شاالله به سلامتی و دل خوش .امید به خدا که نی نی هامون سالم به دنیا بیان اخه نی نیه من هم توراهه برام دعا کن .به ماهم سربزن
باباش
3 بهمن 90 17:48