سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

روزهای احسان

زندگی 1 ماهه من

1391/6/6 18:59
نویسنده : فاطمه
1,971 بازدید
اشتراک گذاری

وجودش نعمت است و برکت...

خیلی خوش میگذرد...

همه لحظاتم پر است از خوشی و خوشی و خوشی...

بی خوابی هایم فدای بوسه ای بر انگشتان کوچکش، دل درد هایش زخم جانم... و لبخند بعد از دل دردش، آرامش وجودم...

همه این ها به کنار، لبخند ها و رضایت های پدرش،

عشق زیبایش به احسان،

آرامشی که از وجود احسان میگیرد،

همه زندگی ام خوشی است و خوشی است و خوشی...

تنها ناراحتی و نگرانی ام دلتنگ شدن برای دست های کوچکش است که روز به روز جان می گیرند و بزرگتر میشوند...

دلتنگ شدن برای لحظاتی که احسان نوزاد است و من تنها حامیش...

آنقدر زود می گذرند این روزها که گاهی از بزرگتر شدنش می ترسم و گاهی خود را با شیرینی های بعدیش تسلا می دهم و گاهی با فکر آوردن نوزادی دیگر...

 

 

احسان من ...

زندگی من ...

دوستت دارم.

یک ماهگیت مبارک :)

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان میترا
6 شهریور 91 19:05
درود مبارک باشه
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 19:17
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
حانیه
8 شهریور 91 10:11
سلام عزیزم. از حضورت درسایه روشن ممنون. مبارکت باشه. دعا کن کوچولوی ما هم سالم دنیا بیاد .
مامان آنی
8 شهریور 91 13:16
فاطمه جون بهتون تبریک میگم برای این پسر ناز و توپولی خدا شما رو برای احسان جون واحسان جون رو برای شما حفظ کنه و از شادیتون لذت ببرید
yaya
8 شهریور 91 19:04
vayyyyyyyyyyy fatemeh mashalah che pesare nazy khoda barat negahesh dare
رها
18 شهریور 91 23:10
یکماهگیت مبارک موش موش خاله
khale faeze
21 شهریور 91 10:43
azizam, mikhai be in zoodi be ninie dige fek nakoni?!?!? )))))
فاطمه
25 شهریور 91 6:43
ای جونمممممم چه فینگیلیه بوووووووس بهش