سید احسانسید احسان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

روزهای احسان

روزهای والعصر و انتظار

1391/1/19 14:20
نویسنده : فاطمه
619 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها والعصر خواندنم ، برای صبور شدنت بیشتر و بیشتر می شوند.

می گویند با هر تکانت یک والعصر بخوانم .

و تکان هایت امید زندگی جدید را بیشتر و بیشتر و نزدیک تر می کند.

این روزها با این که هنوز پسرک من هستی و نامت برایمان قطعی نشده، اما می دانم ، دل نشین ترین نام و زیباترین سرنوشت مال من و توست.

روزهای آخر کاری کسل کننده تر از پیش شده اند پسرک...

می خواهم زودتر به پایان فروردین برسیم و اردیبهشت ماجراجویانه خود را با هم آغاز کنیم و به انتظار بنشینیم.

تو فکر هم میکنی؟

خیلی دوست دارم بدانم...

اگر فکر می کنی به چه فکر می کنی؟

دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نفس
20 فروردین 91 21:31
I think " if stay awake at night its best من به این فکر میکنم اگه شبا بیدار بمونم بهتره ......................................... I worry about the day when "I should not urine trousers" من نگران روزی ام که نباید توی شلوارم جیش کنم:-(
خاله خانم
22 فروردین 91 0:56
همه نگرانیهات رو بذار واسه خاله! تو نگران هیچی نباش. دوستت دارم آخه من
باباش
23 فروردین 91 12:57
وای عکسش خیلی باحاله
مامان نفس طلایی
23 فروردین 91 17:57
چه زیبا می نویسی
مامان ترنم کوچولو
30 فروردین 91 15:21
خیلی نوشته هات قشنگن.زیبا و مختصر.پیش ما بیا خوشحال میشیم